Kontaktujte nás

Kancelář v Praze

osobní i zásilkový prodej

  • Polská 1716/54
    120 00, Praha 2

  • (+420) 222 522 051

  • (+420) 725 522 001

  • Pondělí: 9:00 – 17:00
    Úterý: 9:00 – 17:00
    Středa: 9:00 – 17:00
    Čtvrtek: 9:00 – 17:00
    Pátek: 9:00 – 15:00
    Sobota/Neděle: zavřeno

  • Kancelář v Praze je každý první a poslední pracovní den v měsíci UZAVŘENA.

ČÍSLO ÚČTU – CZK

ČSOB, a.s.

CZK: 159851448/0300

ČÍSLO ÚČTU – EURO

ČSOB, a.s. Slovakia

EUR: IBAN: SK9275000000004014276460
SWIFT(BIC): CEKO SKBX

Máte dotazy?

Napište nám. Odpovíme co nejdříve to bude možné.

    Pravidla zasílání zboží

    • Zboží je zasíláno pouze registrovaným zákazníkům (bez ohledu na zemi registrace).
    • K ceně zboží je připočteno poštovné a balné ve výši 120,- Kč.
    • Při objednávce nad 3 500,- Kč se poštovné neplatí.
    • Poštovné se dále neplatí, pokud jde o první nákup nového klienta.
    • Zboží je po ČR doručováno Českou poštou, platit lze těmito způsoby:
      1. úhrada při dodávce zásilky (dobírka),
      2. úhrada převodem na účet – č.ú. : 159851448/0300 (ČSOB).

    Po obdržení platby (případně potvrzení o platbě) je zboží odesláno poštou (Balík do ruky; Balík na poštu).

    • Objednávka je považována za závaznou, pokud ji klient před odesláním nezruší.
    • Objednávka je odeslána nejdříve následující pracovní den po jejím příchodu (telefonicky, emailem, přes webový formulář) do kanceláře Společnosti.
    • Objednávky je možné realizovat:
    • e-mailem: praha@drnona.eu
    • on-line: https://drnona.cz/index.php/objednavky/
    • telefonicky: 222 522 051

    Registrace nákupu do bodového systému je provedeno až po uhrazení ceny.

    Číslo účtu: 159851448/0300 (ČSOB).

    Před tím, než zásilku převezmete, řádně zkontrolujte zda není poškozená, otevřená nebo jinak v nepořádku. V případě poškození balíček nepřebírejte a dejte nám obratem vědět telefonicky nebo emailem.

    Aby objednávka mohla být zpracována, je potřeba dodat:
    – Vaše registrační číslo (ID) nebo jméno a příjmení
    – celou adresu, kam chcete balíček doručit (ulice a číslo popisné, město, PSČ)
    – kontakt na Vás (telefon, e-mail)

    Balíčky zasíláme většinou druhý den od obdržení objednávky. V případě platby převodem, vyšleme zásilku v den připsání částky na účet.

    K přepravě balíčků využíváme služeb České pošty.